Instalacja NET Frameworka

Autor: |:: bormac ::| <borowczak_at_ara-plus.com.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 16:32:38 MET DST

Nie mogę zainstalować .NET Framework 2.0. Już na początku instalka
się zatrzymuje - procesor obciążony jest na 100% ale nic się nie
dzieje. Probowałem w trybie awaryjnym - pojawiło się okno dialogowe
(licencja itd.) i jakoś przeszło dalej. Niestety nie udało się
zainstalować - chyba przez brak połączenia z internetem. Ale to okno
dialogowe nie pokazuje się przy instalacji w trybie normalnym.
Dodam, że system nie pokazuje abym miał wogóle zainstalowaną
jakąkolwiek wersję Frameworka.
Z tego samego pliku instalacyjnego na innych kompach udało się go
zainstalować. Próbowałem też z pliku instalacyjnego z innych
źródeł. To samo...

Może ktoś podpowie rozwiązanie?

System - WinXP SP2

pozdrawiam