SAPPHIRE THEATRIX 550PRO vs WINFAST PVR 2000

Autor: Mariusz <mariusz_ciszewski-beztego-_at_o2.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 16:08:46 MET DST

SAPPHIRE THEATRIX 550PRO -
http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=2712&katid=23
WINFAST PVR 2000 - http://www.leadtek.com/multimedia/winfast_pvr2000_1.html

Posiadacze wymienionych w temacie tunerów TV, a najlepiej ci, którzy
doświadczyli ich obu, proszeni są opowiedzenie się za jednym z modeli i
uzasadnienie wyboru. Najbardziej interesują mnie doświadczenia praktyczne,
zgrywanie filmu z tunera / zewnętrznego sygnału video, radzenie sobie z
szumami, i słabszym sygnałem antenowym itp. zagadnienia praktyczne.

W THEATRIXie bardzo kuszące zdaje się to:

(...) "Theater 550 Pro to zintegrowany w chipie tzw. trójwymiarowy filtr
grzebieniowy służący do oczyszczania z szumów sygnałów PAL i NTSC.
Trójwymiarowe oczyszczanie sygnału oprócz luminancji i chrominancji (tak jak
w filtrach 2D) uwzględnia również funkcję czasu. Grzebieniowe filtry 3D
stosowane są w najlepszych i najdroższych modelach telewizorów. (Sony,
Philips - likwidacja tzw. "mory' i śnieżenia na kratowanych elementach
obrazu.) Oprócz grzebieniowego filtra trójwymiarowego w układzie ATI Theater
550 Pro znalazł się pięcioliniowy grzebieniowy filtr dwuwymiarowy." (...)

Ewentualnie w grę wchodzi jeszcze Kworld MCE-TV205 -
http://www.kworld.com.tw/en/kworld/body/Products/HW_MPEG/MCE-TV205.htm

--
Pozdrawiam serdecznie
Mariusz