Kontroler sata, zmiana drivera na raidowy, jak

Autor: Darek Kotarba <dkotarba_at_gazeta.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 15:35:07 MET DST

Witam.

Kupiłem kontroler sata Silicon Image 2x150MB/s.
Zainstalowałem drivery nie wspomagające raid, czyli 3112 bez r na końcu
nazwy.

Dokupiłem drugi dysk.
Chciałem sobie zrobić raid.
Wydałem komendę "aktualizuj sterownik", podałem ścieżkę skąd ma pobrać
pliki nowego sterownika i klops.
System domaga się pliku si3112.sys a nie si3112r.sys.

Jak trwale odinstalować poprzeni sterownik, aby system nic o nim nie
wiedział, ewentualnie co zmienić w rejestrze, aby możńa było
zainstalować nowy ?

Dzięki.
Jeżeli takie pytanie już było, to przepraszam za zawracanie gitary, ale
i tak proszę o jakąś pomoc.

Darek Kotarba