Re: Nowy Notebook, co zainstalowac ? ...

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 14:20:11 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Ale to jest sytuacja ekstremalna.
To NIE jest sytuacja ekstremalna. W ciagu tych 4 lat 4x zmienialem
sprzet, przy czym dwukrotnie robilem upgrade, dwukrotne padla plyta
glowna. Ostatnim razem nie pomoglo naprawianie, problemem byl sterownik
ktory rozwalal system przy starcie i nijak nie dalo sie go usunac
(zmiana VIA->nForce). Tak poza tym to nForce3 bardzo mnie zawiodl (niby
ze VIA byla taka niestabilna...hehe). Sieciowke musialem zdowngradowac
bo sie wieszala na najnowszych driverach, teraz wieszaja mi sie USB (ja
glupi zainstalowalem drivery z plytki miast zostawic windowsowe...)

> lować każdego śmiecia którego się znajdzie. Od tego są
> maszyny wirtualne.
Darmowe VMWare Player jest dostepne dopiero od niedawna, a co sie
nagrzebiesz zanim to odpalisz... Znasz jakies inne darmowe?

> W czym Ci to przeszkadza? ;)
:)

Marx