Re: Nowy Notebook, co zainstalowac ? ...

Autor: *Roobert K...* <rk_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 12:51:53 MET DST

Upss
Zapomnialem dodac, ze razem z tym notebookiem mam jaka winde zainstalowana,
nie mam plytek do niej i mam jakas partycje recovery na dysku, ktora chyba
zajmuje az 9 GB.

Dodatkow bedzie tam pewnie troche smieci na 90 dni legalu, ktorego nie chce.

I druga rzecz , moge miec (oczywiscie legalnie) winde 2000 P.

I nie lepiej zainstalowac sobie swoja winde bez tych orgyginalnych smieci ?