Re: tani notebook, moze ACER ?

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 12:41:57 MET DST

Dnia 28.08.2006 Pawel Cern <name@surname.pl> napisał/a:

> Trzeba wiedzieć jak obchodzić się z bateriami Li-ion. One lubią żeby
> conajmniej raz w miesiącu rozładować je do dna (aż elektronika wyłączy
> laptop!) i naładować. Wybitnie NIE LUBIĄ jeśli laptop miesiącami podłączony
> jest do zasilania.

Ale masz nt. jakieś wsparcie?
Ja wiem że bateria LI-ion lub być stale pełna, więc doładowuje swoje ogniwa
praktycznie non-stop, jak tylko są w zasiegu gniazdka. Telefon, pda, hf co noc
praktycznie.
A mam i wsparcie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Akumulator_Li-ion

> Ja mam Acera TravelMate 290 już 3 lata. Bateria na początku trzymała około
> 4,5h, teraz trzyma 3,5h.

No to zgubiłeś 1h ;)

***         http://jeep.comm.pl         ***
*** rtg  project  http://gg.overwap.net ***