Re: formatowanie dvd-ram

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 12:27:33 MET DST

Użytkownik <robleg@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1173.0000007d.44f2ba07@newsgate.onet.pl...

> Czy nagrywarka NEC przyjmie sterowniki Panasonica? Nic sie nie zepsuje?

Przyjmie. W tych wątkach wszystko jest ładnie opisane:
http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=167669
http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=166457

Wg tych informacji zapis na płytkach DVD-RAM sformatowanych do FAT32 jest
możliwy w Windows XP bez żadnych sterowników. Są one potrzebne w zasadzie
jedynie do przeprowadzenia formatowania.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/