Re: prosty program do audytu/inwentaryzacji PC

Autor: netcomp <netcomp_at_gazeta.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 22:18:24 MET DST

uczynnym bardzo dziękuję za tropy - o to chodziło

Drogi Sanderze, chodzi mi jak najbardziej o rozwiazanie problemu
sprzętowego:
z wstępnych diagnoz wynika, że rozkradziono mi w firmie część sprzętu
(wyciągano RAM, powymieniano dyski 40GB na mniejsze nominały, a póżniej
wzywano serwis outsourcingowy aby stawiał z ghosta na nowo stację WinNT)
nadszedł czas rozliczenia niesolidnych pracowników

życie niestety nie zawsze da się rozdzielić na soft i hard
ale to już faktycznie NTG ;)

pozdrawiam