Re: Prolem z folderami które zamieniły sie w pliki

Autor: Dygi <dygimail_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 19:58:43 MET DST

Dnia Sun, 27 Aug 2006 13:57:35 +0200, Tomaszek napisał(a):

> Przeskanuj dysk programem diagnistycznym od producenta, wydaje mi się,
> że coś nie tak jest z dyskiem skoro na czystej instalacji robi się takie coś

Mi też kiedyś coś takiego zdarzyło się podczas normalnego restaru XP. Od
tamtego czasu bardzo zapobiegliwie działam w Windowsie. Backup to podstawa.

PS. 40GB danych w katalogach odzyskałem dzięki jednemu z wiodących
programów Ontracka i pomocy znajomego. Całą noc dysk pracował.

--
Pozdrawiam
Krzysztof Szynter aka Dygi