Re: formatowanie dvd-ram

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 17:37:56 MET DST

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ecsd6q$24q$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Hmm... A przypadkiem te sterowniki nie są potrzebne tylko do tego, żeby
> płytkę sformatować w którejś z wersji UDF? Obsługa FAT32 pod Windowsem XP
> jest ponoć od ręki...

Może odczyt, ale nie formatowanie. Mam czyste XP, nagrywarkę LG 4120, i
sterowniki musiałem doinstalować. Albo te z pakietu InCD dostarczane wraz z
nagrywarką, albo jakieś osobne. Ja skorzystałem ze sterowników Panasonica,
gdyż InCD był mi niepotrzebny. Mam teraz możliwość formatowania w UDF i w
FAT32, ale pamiętam, że kiedyś miałem inne, starsze sterowniki, które
pozwalały nawet na formatowanie w NTFS.

> W każdym razie na pewno nie chodzi o regiony, to dotyczy tylko filmów na
> DVD, a co do limitu zmian, to można go znieść. :)

Jasne - wystarczy przecież wgrać nowe firmware :-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/