Instalacja wentylatora - Athlon 64 X2 AM2

Autor: Piotr Stefańczyk <sashx_at_interia.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 17:27:37 MET DST

Witam !!

W najbliższym czasie mam zamiar zainstalować cooler na Athlonie 64 X2. I mam
pytanie. Chce kupić do tego procesora cooler Arctic Cooling Freezer 64 PRO.
Wiem że ma on zaaplikowaną pastę termoprzewodzącą. Czy oprócz tego trzeba
nanieść pastę termoprzewodzącą na rdzeń procesora czy sama pasta na
radiatorze wystarczy ?
Z góry dzięki za odpowiedź...

Pozdrawiam