Re: Intel AC'97 vs C-Media

Autor: Rafal M <rafalm1980_at_gazeta.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 17:27:00 MET DST

MadMan wrote:

> Nie, a czy kotek ma jedną nóżkę bardziej?

Wiem, że niewłaściwie zadałem pytanie, ale chyba łatwo sie domyśleć, ze
chodzi o jakość dźwięku/brak zniekształceń.
Tak też myślałem, że różnice są nie wielkie. Ale chciałem się tylko
upewnić. Zresztą kiedyś miałem nawet C-Media po zmianie na SB Live
Digital nie zauwazylem zadnej roznicy, troche bylem smutny ze wydalem
150zl, i zadnej roznicy - to wszystko tez/glownie zalezy od jakosci
glosnikow ...
jak beda kiepskie to nawet miedzy x-fi a karta za 20zl nie bedzie roznicy.