Re: tani notebook, moze ACER ?

Autor: marek <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 15:59:59 MET DST

> moje pytania:
> 1. Co myslicie o wyzej wymienionych laptopach?

hmm. moja opinia - nie

> 2. Jesli ma ktos doswiadczenie z laptopami ACER, prosze o info, czy warto je
> kupowac
> 3. Jaka jest alternatywa dla wyzej wymienionych komputerow?

ja mialem 2 toshiby (wersje satellite i satellite pro)
Jedne to celeron, a drugi celeron M
Ladne wykonczenie, ciezar do max 2,5 kg. Matryca bez zastrzezen. WIFI
dziala bo musi :)
Po prostu podoba mi sie ta firma i jej produkty. Jednak jak mowilem, to
jest moja subiektywna ocena - ocena 5 letniego uzytkownika notebookow
toshiby

> 4. Ktory z nich ma najlepszy pod wzgledem wydajnosci procesor?

ze co ? Jesli chodzi o procesory Intela, czyli Celeron M i Pentium M (bo na
takie cie stac w tym przedziale cenowym), to w zasadzie roznica dla Ciebie
pomiedzy jednym i drugim bedzie zadna.
Na temat AMD sie nie wypowiem, bo nie miaem do czynienia z nimi.

> 5. Warto kupic uzywanego notebooka lepszej marki np HP?

i na przyklad Toshibe :)
Zartuje. Tak, lepiej jest kupic markowy. Czesto maja dluzsze wsparcie,
lepszy support. Pod wzgledem wykonania czy dobrania parametrow jest roznie.
Czesto nawet te markowe sa skladakami roznych podzespolow.
Reasumujac, wez cos firmowego, a nie plastikowe toys

Nie napisales takze, czy sprzet ma byc z jakims systemem operacyjnym i
jakim, bo czesto OS zawyza cene sprzetu, a jak odliczysz jego cene to
okazuje sie ze sprzet jest wart niecale 2000 a przez to bedzie slabiutki w
konfiguracji.