Kamera i skype

Autor: syrokomla <przemyslaw.stefanowski_at_rondo.com.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 15:49:30 MET DST

Witam,
Nigdy sie nie bawilem skypem, ale kiedys trzeba zaczac. Sprobowalem
podlaczyc kamere. Poniewaz nie mam zadnego webcama, wiec sprobowalem
"prawdziwej", czyli miniDV Sony dcr-tvr16e. Kamere podpialem po zlaczu
firewire. XP wykryl, wszystko ok. Ale skype jej nie widzi. Kto wie jak to
podlaczyc? Czy skype nie toleruje firewire, bo jeszcze nie probowalem usb?
Czy do skypa trzeba jakis okreslonych modeli kamer? Nie wiem czy to problem
sprzetowy czy softu, wiec pisze na te grupe ;) Moze ktos pomoze
syrokomla