Re: Pierwszy komputer :-)

Autor: :: Solana :: <solanasun_at_hotmail.NO-SPAM.com>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 13:55:38 MET DST

"Aidahow" <dariuszsocha@dariuszsocha.com> skrev i meddelandet
news:ecq437$4ei$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jaki budżet chcesz na to przeznaczyć? (z monitorem czy bez?)

Wolalabym nie podawac cen, bo nie mieszkam w Polsce (inne realia).

> Komputer będzie dedykowany do jakiś specjalnych zadań czy taki ogólny
domowy
> pecet?

Jeden z nich musi miec dobra grafike, duzo RAMu i co najmniej sredni
procesor. Drugi moze byc z nizszej polki. Ekrany powinny byc nowe, min 17-19
cali, raczej CRT. Nie beda wykorzystywane do "ciezkich" gier.

> Jeśli sprawi Ci to satysfakcję - to kiedyś musi być ten pierwszy raz.
> Jeśli nie... jesteś przekonana, że to dobry pomysł?

Po pierwsze to musi byc wspaniale uczucie ;-) Po drugie - zawsze mnie to
krecilo... Powiedzmy, ze to jest moje marzenie (hihi, ludzie to nie maja juz
problemow, prawda?) Po trzecie - ostatnio "zlozylam" sobie takie cudo na
stronie Della - jego cena wyniosla mniej wiecej polowe malego samochodu
znanej marki ;-) Moge oczywiscie wybrac cos taniego, gotowego ale po co,
jesli za te sama cene moge miec cos ekstra?

Dzieki i pozdrawiam,
magda