Re: tani notebook, moze ACER ?

Autor: tomciar <tomciar_at_ip.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 11:56:43 MET DST

> 2. Jesli ma ktos doswiadczenie z laptopami ACER, prosze o info, czy
> warto je kupowac

Ja mam półroczne doświadczenie - teraz wybrałbym jednak co innego. Jeżeli
chodzi o wykonanie to ok, na razie nic się nie ściera, zawiasy całe. Ale juz
widze że kiepsko działa bateria (na początku trzymała ok. 70 min, teraz juz
50 min. Lekkie problemy z nagrywarką DVD, nie zawsze uda sie nagrac na DVD
(a niektórzy maja spore kłopoty z nagrywaniem na Acerze), na jednym kanale
jest dysk i nagrywarka - co lekko zamula system jeżeli używasz nagrywarki.
No ale takich szczegółów sie nie doczytałem przed zakupem. Nie wiem jak z
serwisem teraz, podobno zmieniło się, ale ja byłem zmuszony korzystać z
BLASC, porażka. Mój model to Aspire 3613 WLMi.
Polecam poczytać http://forum.laptopy.info.pl/ oraz
http://forum.purepc.pl/index.php?showforum=60

--
pozdrawiam,