Re: Karta 2-monitorowa i oglądanie na TV - brak zakładki EKRANY

Autor: TW <tw_at_tw.com>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 09:18:13 MET DST

> Jak masz Catalist Control Center (domyślnie instalowany z catalistami od
> chyba 5.1) to nie masz już zakładki bo ta była z Control Panelem. Możesz
> odinstalować CCC i dociągnąć/doinstalować CP albo korzystać z ustawiania
> ekranów w CCC.

Bardzo dziękuję. To jest możliwe, że w tak zwanym międzyczasie coś
(pewnie CCC) zostało doinstalowane.
Nie wiem jednak jak się tego pozbyć - na liście dodaj/usuń programy nic
o takiej nazwie nie figuruje. Pozbycie się CCC pozwoliłoby mi wrócić
do sytuacji, w której to działało.
Nie wiem także jak ewentualnie skorzystać z ustawień CCC
(jeśli je rzeczywiście mam).

Proszę o dalszą pomoc.

Pozdrawiam
TW