Karta 2-monitorowa i oglądanie na TV

Autor: TW <tw_at_tw.com>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 07:27:55 MET DST

Witam!

Mam kartę graficzną SAPPHIRE RADEON 9600 PRO ATLANTIS
(2-monitorową).
Do tej pory po wybraniu we Właściwości: Ekran -> Ustawienia
 -> Zaawansowane w następnym okienku pojawiało się dużo zakładek,
w tym zakładka Ekrany, w której można było wybrać telewizor jako drugi
z ekranów i oglądać filmy na TV.
Teraz wygląda to tak, jakby na stałe jako drugi ekran był ustawiony
drugi monitor komputerowy (który też mam) i możliwość rozszerzenia
lub przeniesienia obrazu na ten monitor.
Pokazują się tylko zakładki: Ogólne, Karta, Monitor, Rozwiązywanie problemów,
Zarządzanie kolorami i w związku z tym nie mam gdzie tego zmienić na TV.
[ Od razu zaznaczę, że ponieważ drugi z monitorów jest podłączony przez przelotkę
(jest to CRT), więc nie oczekuję możliwości korzystania ze wszystkich 3 ekranów
na raz. Nie jest mi to zresztą potrzebne.]

Faktem jest, że przez dłuższy czas ta funkcja nie była używana i być może
czegoś nie pamiętam. Chociaż ustawienia we Właściwościach: Ekran mam
zanotowane i ustawiam tak jak poprzednio gdy to działało, to znaczy:
dla ekranu "1" oba ustawienia są "szare" (nieaktywne),
dla ekranu "2" pozycja "Użyj tego urządzenia jako monitora głównego" jest szara
                     (nieaktywna), a pozycja "Powiększ pulpit systemu Windows do
                     rozmiarów tego monitora" jest biała (aktywna), ale nie zaznaczona.
Chodzi tylko o to by można było wybrać, że drugim ekranem ma być telewizor
i móc na nim oglądać filmy z komputera, tak jak to kiedyś wielokrotnie chodziło.

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
TW