Re: Grafika na PCI-E

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 00:03:28 MET DST

Dnia Sat, 26 Aug 2006 23:10:20 +0200, MadMan napisał(a):

> Może się źle wyraziłem. Chodziło mi o to, że miałoby o wiele mniejszy
> udział w rynku. AMD ma bardzo dobre procesory, a Intel... Wszystkie
> Pentium IV to moim zdaniem mała pomyłka, Core 2 Duo - bardzo dobry
> produkt, mający korzenie właśnie w PIII.

Intel spanikował jak AMD wypuściło K7 i pierwsze przekroczyło 'magiczną"
granice 1GHz. Wtedy wypuścili marketingową broń "zegarową" - P4.
Kiepściutkie, ale za to z jakim zegarem! Trzymanie się technologii P3
zaowocowało by pewnie lepszymi procesorami, ale AMD zdobyło by międzyczasie
spory kawałek tortu.