Re: Problem z IrDA...

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 20:05:22 MET DST

NOKGAMER napisał(a):
> Użytkownik "to_wytnij" <""mm-kk(to_wytnij)\"@(to_wytnij)o2.pl"> napisał
> w wiadomości news:ecptk2$n5f$4@atlantis.news.tpi.pl...
>
> Tylko zdumiewa mnie, ze na Win98SE działało i to całkiem dobrze.
> Mało możliwości mi zostało. Cena kluczyka tak niska, że już nawet
> myślałem o kabelku DKU-5. Ale oczywiście, jak mi się uda, to dam znać!

Dzięki. Dodam tylko, że ja dwa kluczyki już w desperacji próbowałem...
Wymiana sterowników itp. nic nie dawało. Ale jak korzystasz z PC Suite
to zobacz, czy masz wersję z maja - wtedy jakieś błędy naprawiali. U
mnie i tak nie pomogło... Ale życzę Ci powodzenia, może coś wynajdziesz,
to i mi sie przyda ;)

--
  _     _
   \_|_/  Pozdrawiam