Re: wygodna droga mysz Logitecha

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 19:09:13 MET DST

Dnia Sat, 26 Aug 2006 04:12:01 +0200, radekp@alpha.net.pl tak nawijal:

> Bezprzewodowa do laptopa? Ale po co?
> Ja bym brał MX518 lub coś z serii G :).

No to jak juz jedziemy, to ja sie dolacze: cos sensownego,
ale na blututa - bo akurat mam, wiec bez sensu podlaczac
zewnetrzny dynks na usb.
Pomijam juz to, czy mysza dziala sama z siebie, ale czy
interfejs BT 'dziala' juz, czy lepiej sobie dac z tym
siana, az dopracuja standard?
Takie pytanie zadaje, bo pamietam jak BT 'startowal', jak
problemowym bylo uzywac tego chocby z telefonami - wszyscy
pisali o notorycznym rozlaczaniu, kombinowaniu etc...

Dodam, ze nie mysle o bajernosci (uzywam intellimouse 1.3;
tak, tak, myszke sprzed 10 lat - na kulke), lecz o pewnosci
dzialania.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...