Re: Rada w sprawie zakupu scanera

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 18:30:00 MET DST

benek napisał(a):
> w moim scanerze w detektorze swiatloczulym parametry elementow swiatloczolych
> rozjechaly sie - krechy na scanowanym obrazku. Jaki scaner kupic w cenie(do
> 400zl) zeby uchronic sie od takiego problemu. firma? typ? czym sie kierowac?

W ostatnim Komputer Świecie jest test skanerów za podobną kwotę. Wiem,
że pisemko niskich lotów, ale tabelki w testach robią dość rozbudowane -
możesz sobie sam ocenić, co Ci pasuje, a nie brać bez zastanowienia
produkt z pierwszego miejsca (czasem to lepsze wyjście). Awaryjności tam
niestety nie oceniają, więc w tym Ci to nie pomoże... Mimo wszystko jak
chcesz kupić, to się pospiesz, bo chyba w poniedziałek nowy numer. Z
tego co pamiętam, wygrał jakiś Canon, drugi był chyba Epson... Ale i tak
musisz sam zobaczyć, który najlepiej Ci odpowiada, bo jak już
wspomniałem, nie zawsze produkt z pierwszego miejsca dla każdego jest
najlepszy.

--
  _     _
   \_|_/  Pozdrawiam