Re: komputer na serwer

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 17:36:57 MET DST

On 2006-08-26, Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> wrote:
> No to wydajność na wolnych komputerach jest lepsza w przy-
> padku Inteli, a obciążenie CPU zawsze niższe choć znów --
> na szybkich maszynach różnica będzie niewielka.

> Jakież inne plusy ponad lepszą wydajność i sprawność może
> mieć karta sieciowa? ;-)

Np użycie zasobów kompa, jedna może potrzebować więcej procka, druga mniej,
itp. Jednej coś procek musi policzyć, druga robi to sama itp.
Czyli to co się dzieje z karta po stronie driverów.
Np w serverze może być fajny weakup on lan (np router dostępowy małej sieci
wstaje gdy ktoś włączy kompa w lanie, bo w nocy poco ma się grzać),
albo boot sieciowy (to akurat nie dla servera, ale to też róznica w karcie :)
No i niezawodność :) kompatybilność (co właśnie doświadczyłem w
chipsecie ati + 8139too).

***         http://jeep.comm.pl         ***
*** rtg  project  http://gg.overwap.net ***