kamera internetowa - monitoring

Autor: M.G. <caros_at_wp.wiesz>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 15:43:04 MET DST

witam. zachciao mi sei zrobic monitoring. znalazlem do tego fajny program
"moja kamera". wszysatko fajnie ale ten program nie jest darmowy i kosztuje
500 zl.

opis tego programu znajduje sie tutaj
http://www.twojakamera.pl/informations.html

i jesli mozecie to spojzcie na ten schemat podgladawy.

szukam programu ktory mialby podobny schemat ale byl darmowy.

ewentualnie moze byc tak ze bedzie server kamer <=> strona www do ktorej
bedzie logowanie.

czy wogole ktos sie w to bawil?

chce podlaczyc kamere i na innym kompie poprzez internet zobaczyc obraz z
tej kamerki. a jakby udalo sie zobacz jeszcze ten obraz w telefonie to bylo
by super.

czy ktos zna jakis program ktory na to wszystko pozwala i zeby byl darmowy?