Co kupic: PowerColor X800GTO 128MB czy Galaxy 7300GT 1, 4 DDR3 Zalman?

Autor: Mirro <bis2_usun_to_at_o2.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 15:32:39 MET DST

Niby bylem pewien, ze X800 GTO za ok 308zl (liczba potokow,
czestotliwosci, itp), ale przy googlaniu natrafilem na jakies hurra
optymistyczne recenzje tego Galaxy za ok 339zl (wszystkie ceny ze sklepow).

Gram bardzo rzadko, ale jezeli juz kupuje karte PCI Express, to
chcialbym miec juz cos porzadnego. Zalezy mi przede wszystkim na jakosci
wyrobu i jakosci obrazu zarowno przy ekranie CRT (teraz mam taki) LCD
jak i na wyjsciu TV. Wiem, ze firmy te to nie jest 1-wsza liga, ale
recenzje sa OK.

Czy macie jakies doswiadczenia z tymi kartami

Mirro