Laptop HP nx7400 dobry wybór?

Autor: KK <jda_at_op.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 14:00:02 MET DST

Witam Was wszystkich wiem, że tematy wałkowane są na okrągło, nie
mniej mam do Was pytanie:

Planuję kupić laptopa.

Zastosowania:
- internet
- narzędzia biurowe typu MS Office
- słuchanie mp3 (aby był dobry dźwięk i możliwość podłączenia
zewnętzrnych głośników)
- czasem oglądnięcie jakiegoś filmu, żadnego grania w gry (więc
grafika nie musi być jakaś specjalna)
- chciałbym na nim oglądać TV (aby była możliwość podłączenia
tunera TV)

To chyba tyle nie mam jakiś specjalnych wymagań. Zaproponowano mi HP
nx7400 lub ACER AS 3661 WLMi. Co byście wybrali ewentualnie polecili w
tej klasie sprzętowej i cenowej (do 3500 PLN). Słyszałem dużo
dobrego na temat produktów HP. Pozdrawiam i dziękuję za jakieś
wskazówki.