Używany monitor Eizo F730 i problemy

Autor: SebaeL <sebael_at_pocztaCiach.onet.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 13:28:10 MET DST

Witam,

Kupiłem właśnie na alledrogo 19-tkę Eizo F730. Niestety kicha: okazuje się,
że obraz jest nieostry, do tego 3 - 4rokrotne "duszki" kontrastowych
elementów obrazu, takich jak linie, ramki, czcionki.
Ponoć monitory miały być sprawdzane przed wysyłką i dołączono oryginalne
kable.
Pozostaje mi tylko zwrot, czy też dałoby się coś zrobić? Warto próbować
jakichś regulacji? Gość daje 3 miechy gwarancji. Czy też może być to wina
karty graficznej? Na ch...wym monitorze no name, tyle że nowym, 17''
podpiętym do zestawu był lepszy obraz niż na tym eizo (mam na mysli ostrość
i brak odbić, bo pod względem kolorów to Eizo wymiata - no ale przez to
mydło nie da się pracować z grafiką).

seba