Re: uzywany HDD specyficzne wymagania

Autor: K <kurt76.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 12:57:50 MET DST

Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl> napisał(a):

> Maxtor Fireball 3 (2F0xxy0; xx - pojemność 10-40, y - L,J - nie pamiętam,
> ale chyba dot. rodzaju łożysk i/lub silnika), ATA133, 2MiB cache, 5400RPM.
> Nowe były bardzo ciche, zważywszy, że nowego nie kupisz może być z tym
> różnie. No i były "niskoprofilowe". Nie grzeją się - standardowo montowano
> je w IBM NetVista, MiniATX gdzie chłodzenie było "skromne".

ja mam te dyski w firmowych dellach optiplexach gx270 small factor i
faktycznie sa ciche, ale troche sie grzeja jednak, do tego przy pracy 24/24
chyba zaden nie dotrwal roku.....ale dzieki za przypomnienie. przypomnialem
sobie teraz ze swego czasu byl temat jakis chyba bardzo cichych fujitsu na
lozyskach olejowych... ktos cos wie na ten temat?

ps. dysk 2.5" w sumie wykluczam (cenowo gorzej wychodza sporo jednak...)
pozdrawiam