kieszeń do lapka idp series 530

Autor: gzygzy <gzygzy_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 12:46:32 MET DST

witam,

na laptopach nie znam się, więc kieruję swe pytanie do fachowców. dostałem
ostatnio starego laptopa firmy IDP (w ogóle co to za firma, czy istnieje
jeszcze? to amerykańska firma, ale nawet na ebayu znalazłem tylko kilka takich
laptopów), niestety bez zainstalowanego dysku. dysk znajduje się w jakiejś
metalowej obudowie (może to do wymiennej kieszeni?), niestety nie pasującej do
tego laptopa. szukałem na allegro kieszeni na HDD dla niego, ale nic tam nie
znalazłem. czy są może jakieś zamienniki? np, może okaże się, że taka sama
kieszeń pasuje do IDP jak i np. HP? gdzie szukać informacji na ten temat?