Re: Kondensatory na płycie

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 12:40:52 MET DST

>> Jest to stary Soltek SL-75DRV2

U mnie w pracy padly 3 plyty Solteka (Socket A) w czasie tegorocznych
upalow. We wszystkich nie wytrzymaly kondensatory.
No ale mam o tyle dobra sytuacje, ze sprzetu o takiej wartosc nie reperujemy
tylko wymieniamy :]
Choc w dylemacie reperowac czy wywalac moj post raczej nie pomoze, to chce
zostawic slad dla potomnych, zeby na Solteki uwazali bo moga miec klopociki.

::f::