Re: miniDV do archiwizacji danych z komputera

Autor: <marcin.pawelec_at_gmail.com>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 10:24:18 MET DST

Darek Kotarba napisał(a):
> Witam.
>
> Mam kamerę cyfrową.
> Z tej kamery można zgrać film na dysk.
> Można na taśmę nagrać film z dysku.
>
> A czy można do kamery przesłać dane/pliki stosując jakiś program do
> archiwizacji danych ?
> I oczywiście czy można potem zgrać dane z kamery na dysk ?

hm.. nie słyszałem o takim rozwiązaniu, ale.. nie ma rzeczy
niemożliwych!

Problemy jakie mogą się pojawić to tzw "dropy". Gdy taśma minidv
rozciągnie się lekko , zagnie, głowica lekko ubrudzi to na filmie
widzimy tzw "dropy" - film się przycina staje a chwilę w miejscu.
Jeśli owe uszkodzenia taśmy są naprawdę minimalne, to elektronika
koryguje te błędy tak, że oko tego nawet nie zauważy... ale dane
są tracone!

Dlatego wymyślono strimery :)

Serdeczne pozdrowienia
Marcin.