Re: pomoc w wyborze

Autor: Tomasz <tomasz.atkaczunas!!USUŃ_TO!!_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 09:24:51 MET DST

> Jakie opinię odstraszają Cię od mniej przyszłościowego (Twoim zdaniem)
C2D?

Nie to ze coś mnie odstrasza - pierwotnie bylem nawet bardziej zdecydowany
na C2D - pozniej (na grupie) wyczytalem ze nastepca (i odpowoedz na C2D) AMD
ma byc zgodny z podstawka am2/3, przy conroe zapewne (tez opinia z grupy)
juz _prawdopodobnie_ nie.

nie szukam argumentow do udowodnienia tezy o przewadze swiat bozego
narodzenia nad wielkanocnymi - po prostu chce maksymalnie efektywnie wydac
pewna kwote pieniedzy - ktora teraz zapewni mi najwyzsza (za te pieniadze)
wydajnosc, a w przyszlosci (1-2-3 lata) mozliwosc rozbudowy.

nie jestem zwolennikiem/przeciwnikiem amd/intel

pozdrawiam