zniknęły pliki z SD

Autor: salvado <jkadzik_at_gazeta.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 08:15:40 MET DST

witam, nie wiem czy aby NTG, ale może ktoś pomoże, lub wskaże, gdzie o
pomoc pytać:

Jest karta SD. Ktoś coś na niej robił, i ponad połowa zdjęć jest nie do
odczytu. Chyba rozleciał się FAT, bo zamiast 64 MB, pokazywane jest 77
GB (sic!). Część plików jest ok, tzn mają swoją normalnąwielkoś,
rozszerzenie, i są otwieralne. Ale czeęść, to pliki po ponad 2 GB i
porobiły się w ich nazwac "krzaczki". Rozszerzenia też jakieś archaiczne.
Próbowałem Ontrack'iem, ale tak naprawdę, to nie było tam nic do
odzyskania dla niego, więc na HDD przeszły niezmienione pliki.

I tak sobie myślę, czy może jest to kwestia naprawy FAT'u? Ontrack
zgłasza, że karta sformatowana jest w FAT 12 (czy to OK?).

Czy mam rację? A jeśli tak, to czy jest szansa na naprawę tych jpg'ów? I
czym?

pzdr, salvado