Re: dysk 250GB - jaki kupować?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 06:37:23 MET DST

On Fri, 25 Aug 2006 21:51:10 +0200, "zlotowinfo" <usuntousunto@o2.pl>
wrote:

>mam sata ale raczej pierwszą wersję
>a tu większość dysków jest teraz sata II
>i nie wiem czy to mi będzie dobrze chodziło

jesli koszta sa istotne to kup ten, ktorego dystrybutor oferuje
najlepsze warunki gwarancyjne i najwygodniejszy dla ciebie program
wymiany. zapewniam cie, ze wszystie dyski produkowane obecnie maja
prawo sie popsuc, a skoro tak, to sie popsuja. pies lezy pogrzebany
wlasnie w gwarancji. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.