Re: wygodna droga mysz Logitecha

Autor: marek <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 02:23:28 MET DST

Dnia Sat, 26 Aug 2006 02:10:17 +0200, Aidahow napisał(a):

> Uzytkownik "marek" <marxjousun@skasujpost.pl> napisal w wiadomosci

> A nie lepiej pójsc do sklepu i wybrac taka, która sie najbardziej podoba?
> Pózniej ja sprawdzic czy technicznie jest ok i po ptokach.
> Ciezko o obiektywna opinie ;)

ne boje sie ludzi i sprzedawcow, a jak trafie na jakiegos gbura to i
posmiac sie troche mozna ;)
W pytaniu chodizlo mi raczej o opinie nt produktow po _dluzszym_ ich
uzytkowaniu. Wiadomo, czesto kupuje sie na hura a po przyjsciu do domu
okazuje sie ze kupilismy bubel, albo ze "jednak tamto bylo lepsze" :)
To tak jak z recenzjami sprzetu na WWW - im wiecej dobrego uslysze o
produkcie X zamiast o Y, to tym bardziej sklonny jestem do zakupu
chwalonego produktu
Inna sprawa, ze opinie czesto wydaja zieloni juz po godzinie uzytkowania,
ale wsrod dlugich list znajduja sie i specjalisci a na takich tutaj licze
:)