Pytanie o Pentiumy D / HT [ 524 , 531, 820, 915, 630 ]

Autor: Olek_ <olek-2020_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 23:36:41 MET DST

Czy koledzy moglby doradzic i pomoc w wyborze, jest kilka procesorow,
ktory jest warty uwagi?, ktory najszybszy, niekoniecznie zalezy mi na
podkrecaniu, raczej beda pracowaly na standardowych parametrach aby
calosc chodzila stabilnie - to najwazniejszy wymog

PENTIUM 4 3.06GHz (524) 1MB/533 EM64T
PENTIUM 4 3.0GHz (531) 1MB/800 EM64T
PENTIUM D 2.8GHz (820) 2M/800 EM64T
PENTIUM D 2.8GHz (915) 2X2M/800
PENTIUM-D 2.8GHz (920) 2X2M/800
a moze
PENTIUM 4 3.0GHz (630) 1MB/800 EM64T
?

beda pracowaly na plycie gigabyte z i865G lub i865PE, zgodnie ze
specyfikacja dzialaja na tej plycie Pentiumy z serii D
bynajmniej tak pisze producent:
http://thinurl.com/?d7a232
http://thinurl.com/?f56859

pytanie tylko czy Pentium D 2.8 bedzie szybszy niz 3GHz HT ??
zastosowanie to glownie biurowo-graficzne + w niewielkiej czescie
obrogka Video

pewnie lepszy bylby CORE 2 DUO E6300 1.86GHz 2MB/1066 ? ale zalezy mi
na plycie z 2 prawdziwymi kanalami IDE (P-ATA) a tylko i865 je mają,
wiem ze sa plyty np na i945 z dodatkowymi nakalami PATA, tyle ze nie
chodza tam np napedy optyczne, pozatym to "protezy" typu raid czy inne
wynalazki ktore ze slyszenia wiem ze sprawiaja problym

z gory dzieki za pomoc
Olek