Re: Jakie DVD LG vs NEC

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 19:47:45 MET DST

PaRaGaS napisał(a):

> Z tej dwójki NEC.
> LG to loteria - raz zrobią dobry napęd, częściej nie :)
> Zastanów się jeszcze nad BenQ DW1655.

Przychylam się do tej opinii, nie pamiętam już dokładnie, ale chyba H10L
nieźle ostatnio wyszła w testach, ale jak dla mnie wszystkie ich napędy
są spalone, aż w końcu nie nauczą ich zwracać wartości błędów. :)
Jeśli pytającemu nie zależy szczególnie na którejś konkretnej
technologii opisywania płyt (jest otwarty zarówno na LS jak i LF) to
jednak przychylałbym się do NEC 4571A - daje jeszcze zapis DVD-RAM, a to
się może przydać. BenQ 1655 co by nie mówić też ma swojego plusa -
zwraca Jitter, ale to już dla zapalonych testerów, do domowego użytku
DVD-RAM myślę jest bardziej przydatny. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/