Re: komputer na serwer

Autor: Krzysztof Kuźmicki <_at_kuzmicki.net>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 18:07:29 MET DST

LUKY napisał(a):

> Jeśteś pewien że ci się duron 700 nie wyrabia? Ja na 180 osobową sieć
> jako router uzywałem Compaq'a, z pentium II 350 Mhz na pokladzie, jakbyś
> chciał obejrzeć dokładnie ta konfiguracje daj znać na priv, bo nie bede
> tu śmiecił linkami z allegro.
>
> Pozdrawiam.

Zgadzam sie, ze nie problemem jest procesor. Raczej slaba plyta
(chipset), lub plyta. Ostatnio mialem p60+48MB Ramu na routerze dla
kilku kompow + apache2 z php i tylko ramu bylo troche malo, ale maszyna
dwala rade (kompilacja pakietow pod p586). Pewnie problemem bedzie duzo
I/O. Dla drugiej sieci na 4Mb mam c333 i dziala jak burza (uptimne 1/2 roku)

--
Krzysztof Kuźmicki
http://kuzmicki.net/