Jak wykorzystac pci-e 1x?

Autor: syrokomla <przemyslaw.stefanowski_at_rondo.com.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 16:12:32 MET DST

Witam,
Kupilem plyte Asusa, na ktorej sa 3 zlacza pci. Do uzytku zostaja mi tylko
dwa, bo jedno przykrywa wentyl z karty graficznej zainstalowanej w sasiednim
pci-e 16x. W tej sytuacji brakuje mi zlacza do wykorzystania innych kart. Na
plycie mam za to kupe - znaczy 3 ;) - portow pci-e 1x. Czy mozna je jakos
wykorzystac do kart pci, czyli czy sa jakies adaptery, przejsciowki pci-e
1x - "zwykle" pci?
pozdrawiam.
syrokomla