Czy na Warszawskiej Giełdzie Komputerowej dostanę kondensatory pod płytę?

Autor: komp <przewoz_pw_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 15:47:21 MET DST

W ogóle są tam sprzedawcy takiej elektroniki?
Znam tą giełdę, ale kondich nigdy tam nie kupowałem, a tu jest potrzeba i na
wolumen czekać nie mogę. Na WGE lecieć już nie mogę, na Wolumen nie mogę
czekać, a jak pójdę na WGK, to przy okazji inne rzeczy załatwię, stąd to
pytanie.
Jakby kto pytał - kondensatorki 1000uF/6.3V