bateria w notebooku sie nie doladowuje

Autor: Pawel Andziak <ganda_at_ganda.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 15:08:59 MET DST

witam,

sprawa wyglada tak, ze pewnego pieknego dnia bateria w notebooku asus
a6g przestala sie ladowac do pelnych 100%. wskaznik zatrzymal sie na 70%
i wiecej nie chcial sie naladowac. sprobowalem rozladowac baterie do
jakich 20% i naladowac znowu, ale to samo. w biosie jest opcja
pozwalajaca na kalibracje baterii. uruchomilem ja. wedlug informacji na
ekranie powinienem podlaczyc zasilanie celem naladowania baterii.
podlaczylem i zostawilem laptopa. po 24 h skonczyla mi sie cierpliwosc i
odlaczylem zasilanie. dostalem info, ze teraz mam poczekac na
rozladowanie. po mniej wiecej 2h bateria sie rozladowala. podlaczylem
zasilanie, wlaczam system. bateria laduje sie teraz do max 58%. notebook
ma niecaly rok i jest na gwarancji. mozna cos zrobic samemu czy
reklamowac baterie?

--
ganda