Program do kontoli glosnosci, albo cos.

Autor: Logan <Logan_at_os.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 14:40:24 MET DST

1. Niedawno zakupilem laptopa, i cos na co nie zwrocilem uwagi jest
teraz moim najgorszym koszmarem - kontrola glosnosci.
Otoz, ktos madry wymyslil ze kombinacje Fn+ f10, F11, F12 sa b. wygodne.
Niesa :/
Myslalem o jakims programie ktory pozwoli mi to zbindowac pod konkretne
klawisze , mozecie cos polecic?

2. http://sklep.benchmark.pl/pelny_24395.html
Z przodu ma dodatkowe klawisze, ktore w moim zalozeniu mialy pelnic
funkcje glosnosci etc. No i sie okazalo ze to jest kontrola
filmu/music-cd gdy laptop jest wylaczony Oo.
Moze ktos wie jak to zmusic do dzialania pod win.

3. Jak ntg, to kindly przekierujcie mnie na grupeo notebookach, ja nic
nie znalazlem :(

Thank you from the mountain
Logan

--
O: Bo psuje to porzadek, w jakim ludzie normalnie czytaja tekst.
P: Dlaczego to taka zla rzecz ?