Program do kontrolowania glosnosci... albo cos

Autor: Logan <Logan_at_os.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 14:38:09 MET DST

1. Niedawno zakupilem laptopa, i cos na co niezwrocilem uwagijest teraz
moim najgorszym koszmarem - kontrolaglosnosci.
Otoz ktos madry wymyslil ze kombinacje Fn+ f10, F11, F12 sa b. wygodne.
Oczywiscie sie mylil :/
Nie mam pojecia jak rozwiazac sobie ten problem.
Myslalem o jakims programie ktory pozwoli mi to zbindowac pod jakies
konkretne klawisze , mozecie cos polecic?

2. http://sklep.benchmark.pl/pelny_24395.html
Z przodu ma dodatkowe klawisze, ktore w moim zalozeniu mialy pelnic
funkcje glosnosci etc. No i sie okazalo ze to jest kontrola
filmu/music-cd gdy laptop jest wylaczony Oo.
Moze ktos wie jak to zmusic do dzialania pod win(te dolne klawisze)

3. Jak ntg, to kindly przekierujcie mnie na grupeo notebookach, ja nic
nie znalazlem :(

Thank you from the mountain
Logan

--
O: Bo psuje to porzadek, w jakim ludzie normalnie czytaja tekst.
P: Dlaczego to taka zla rzecz ?