Re: uzywany HDD specyficzne wymagania

Autor: cougnight <error_at_abort.com>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 13:15:22 MET DST

Użytkownik " K" <kurt76.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ecm71f$2jp$1@inews.gazeta.pl...
> mialem kilkanascie notebookow i moze w 2 byly bezglosne (toshiba
> portege),a
> pare wydawalo dzwiek nie do zniesienia (metaliczny pisk - glownie dyski
> IBM),
> ale to chyba juz byly 4500, nie mowie nie, jednak nie chce kupowac metoda
> prob i bledow....

Może i inna klasa wielkości, i nowsza seria ale się wypowiem jakby kto
chciał. Niedawno w notebooku Toshiby wymieniłem dysk 4200rpm 30GB produkcji
Toshiba, na 5400rpm 120GB Samsunga i muszę powiedzieć iż co do głośności to
niebo a ziemia. Toshibka dosłownie szorowała po talerzach w porównaniu do
Samsunga, bo pierwsze jak zainstalowałem to po diodzie się zorientowałem że
jednak pracuje :o Oczywiście po przysłuchaniu się słychać pracę dysku ale
dosłownie minimalnie, i praktycznie zagłusza go szum wiatraczka, co w
porównaniu do Toshiby która zagłuszała wiatraczek robi sporą różnicę.