zasilanie usb w epox 8KDA

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 12:26:35 MET DST

Może ktoś wie jak zmusić Epoxa 8KDA coby po zamknięciu dawał dalej
zasilanie na USB? Znajomy zakupił sobie myszkę bezprzewodową i wypadałoby
żeby ładowarka- nadajnik pracowała non stop. Przewertowałem instrukcję,
sprawdziłem opcje BIOS-u, szukałem jakiejś podejrzanej zworki na płycie.
Nic nie znalazłem. Teraz musi przed zamknięciem systemu na pół godziny
zostawiać jeszcze włączony komputer coby podładować mychę.