Re: karta graficzna (chlodzenie)

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 10:31:11 MET DST

Michał <salaboss@poczta.onet.pl> wrote:

> To będzie napweno lepsze a ceny są już przystępne, jak nie grasz
> wentylek ustawiasz na 900 rpm i jest niesłyszalny poza obudową.
> http://www.allegro.pl/item120068654_arctic_cooling_vga_silencer_dhes_sy
> stemsilent_rev3.html

            Sam mam VGA Silencera rev 3 ale na Sapphire R9550 [plytka identyczna
jak R9600 tego producenta]. Ale na GF4 VGA Sil3 AFAIR nie pasuje, do tych
kart sa AFAIr nV Silencery: na dodatek o polowe tansze niz VGA Sil3.

Inna sprawa ze nie wiem czy wisziales radiator na tym leadteku: jest na
tyle duzy ze przy underclockingu (przeciez nie gra) nie powinno byc prolemu
a koszt takiej operacji to 0 zl, poza tym nie ryzykuje ukruszenia rdzenia
- VGA Silencery maja jednak spory docisk, to kawal aluminium.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl