Re: Nagrywarka zewnętrzna

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 10:40:37 MET DST

"NOKGAMER" <nokgamer@onet.eu> wrote in message
news:eckn46$ibo$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie wiedziałem, że w zestawie bywa zasilacz. Widziałem tylko takie bez. To
> zmienia postać rzeczy, ale wada braku możliwości updatowania firmware'u
> pozostaje. :-(

jesli bedziesz mial takie pudelko od ktorego zaczela sie cala dyskusja
to tez bedzie na USB i tez bedzie taki sam problem - wniosek z tego
ze zmiane firmwareu mozesz zrobic tylko korzystajac z komputera
stacjonalnego i tradycyjnego sposobu podpiecia

> A czy ktoś mi tu napisze, jak przez taką przelotkę zainstalować Win XP,
> czy w ogóle się da?

to zalezy wylacznie od plyty glownej i jej biosu - jesli potrafi czytac
USB przy bootowaniu komputera - najlepiej zapinij jakis pendrive
i sproboj zbootowac z niego - w moim laptopie jest okienko czy
chce bootowac z dodatkowego dysku
jesli to dziala, mysle ze mozna zarowno instalowac z CD na USB
jak rowniez na dysk zapiety w USB

ZZ