Re: Norton Ghost 2003

Autor: Mr Adzio <horemheb_at_op.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 09:59:08 MET DST

> ad. 1
> Nie doprowadzis do poprzednigo stanu za pomocą NG2003 i innych programów
> ad. 2
> Jeśli zawartość partycji C była mniejsza niż zawartość partycji E, a zdjęcia
> były w "wyższym obszarze zajętości" dysku, to jest szansa odzyskania danych,
> ale nie sprawdzałem

Dzieki, juz wiem. Przetestowalem chyba z 30 softow do recovery. Z
marnym skutkiem. To znaczy odzyskalo sie duzo, ale akurat to, co mialem
juz zarchwizowane. Fotek niezgranych, z 1500 odzyskalem ze 20, 30 moze
:(
Powoli sie poddaje. Chyba dam sobie spokoj. Dzis jeszcze polece
DiskTestem. I jak bedzie kaplica, to podnosze rece do gory.
A z drugiej strony, to ta sytuacja nauczyla mnie jednego. jesli masz
cos waznego, to zapisuj od razu nie tylko na dysk, ale i na CD albo DVD
:)!

Pozd.
Mr Adzio
www.media.prv.pl