Re: samsung 940bf w MM - dlaczego tak tanio?

Autor: pryzma <pryzma_at_mail.icpnet.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 07:47:55 MET DST

> rok temu byl na promocji samsung 19" 12ms za 999zł (wtedy tez to byla duza
> okazja), przyjechałem do MM około godz 8.00 i bez problemów mogłem
> kupić....
>
> BTW na allegro juz są te monitory z promocji w MM - 940BF 100zł drozej niz
> MM za 799zł :)

właśnie wróciłem z MM w Poznaniu - to co zobaczyłem woła o pomstę do nieba !
To była w jednym słowie ŻENADA !
Ci ludzie bijący sie o monitory - normalnie bydło, chlew !!!
Czegoś takiego w życiu nie widziałem - byłem na takiej wyprzedaży pierwszy i
ostatni raz w zyciu - wycofałem się po minucie - nawet nie miałem sił tego
oglądać.
Dosłownie wstyd mi było za tych ludzi - PORAŻKA !!!
Wyrzucane monitory samsunga "w powietrze", łapiący je tłum - rozpacz !!!!
Wszystkie rozeszły się natychmiast po rozpoczęciu całej imprezy.

pzdr