Re: Rozdzielczość ekranu

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 00:50:34 MET DST

Użytkownik "Kaja" <kaja25@nie.ma.wp.pl> napisał w wiadomości
news:ecku9v$alg$1@news.interia.pl...

> Do tego monitora nie ma sterownika :-( On jest na plug&play.
> Już się kiedyś tego sterownika naszukałam :-(

Skoro jest P&P to sterownik mu praktycznie niepotrzebny. Czasem natywny
driver podbije nieco maksymalne dozwolone "refresh frequency", ale to samo
można uzyskać i na standardowym sterowniku "Monitor P&P" używając programu
Powerstrip (nawet trialowej wersji, trwa to chwilę; potem mozna już PS
odinstalować)